Fredagskvällar är bäst!

Jag älskar fredagskvällar! Dom e bäst! :) Utom att det aldrig går nått kul på tv på fredagar -.-


Men men haha, man kan ha kul ändå, pluuuus att man vet att man får sova dagen efter eftersom ida ska ta stallet imorron mohahaa :) Skööööönt!


Men idag har jag varit i skolan, var en riktigt slappisslapp dag :) Först bild, då läste jag tidningen och surfade runt lite, sen var det matte, då gjorde jag några gamla Nat.prov i matte för o testa o se hur det gick.
Inte bra.. :P Men sen resten av lektionen satt jag och Olivia "the ninjaaa" och ritade hur våran drömkille hade sett ut ;) Nonstops som ögon kan jag bara ta o säga, det är graj det!
Sen var det handledningstid, äta kakor :) Sen slöt vi ;) Slaaaaaappt :D

Har just varit ute och kollat på lammisarna, fångade två stycken, men den ena lilla sötnosan fick för sig att jag var hennes morsa så den sprang omkring mig som en jävla galning :o Så ida fick jaga fram hennes riktiga morsa o då fatta hon att jag inte var hennes mamma :P hah lamm är knäppa :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0