Rubriker suger :)

Jepp, rubriker suger, för man kommer ändå inte på något att skriva där uppe.
Men idag så har det varit en ganska soft dag, hade NO labb provgrej, nationella alltså, fett lätt :P Fick oxå veta att jag fick MVG i Kemi (eller så var det fysik.. :P) Yeeeeey ;D
 Synd att man inte har det som Linnea, att man fårpengar för varje MVG.. :P då hade man haft en ordentlig morot då du! Så ja, det var roligt :) Sen så smet jag Jessi o Anna in o tjuvkikade på dom små fyrorna som spelade upp en liten konsert, så söööta, fast det blev rundgång i mickarna två gånger så alla höll typ för öronen hih ;) Efter vi hade tittat klart så gick vi o åt, det var hamburgare, men asså, varför har dom aldrig gott pålägg till sånt.. dom hade varken tomater eller ost :( *gnällgnäll*

Snart ska jag ut o trava på Brejk fast utan stigläder o så, så jag ska träna upp min skänkel o sits o så, har fått världens sämsta sits... suck, jag blir så arg på mig själv. Så måste hitta en billig o framför allt bra dressyrtränare! Man kan liksom inte rida omkring hemma o tro att allt kommer lösa sig, man måste ha någon som ser att allt ser bra ut och kan säga vad man ska förbättra, för när man väl sitter på hästryggen så ser man ju inte själv hur det ser ut, även om det känns bra så kan hästen ha bakbenen en kilometer bakom sig.. mmm... måååste hitta en bra tränare!

Imorgon blir det mys iallafall :D! Har filmkväll med Jessi Anna o Olivia Q här då, kanske kommer någon till vad vet jag :P Ska hålla till i bulhuset så vi har ganska mycket sängar o sånt, sen är det ju nice med egen toalett o kök därute så man slipper springa in om man måste pissa, + att man slipper irriterande småsyskon som pratar sönder filmerna!
Vet dock inte vad jag ska hitta på ikväll.. skulle vilja se twilight men har den inte :((

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0