Bränd

Har stått som funktionär på tävling idag, är helt stekt, o RÖD!
Jag blir ju aldrig röd, jag blir ju bara rosa, men nu är mina axlar illröda. Snark! O så ska man stå där imorron oxå liksom, baaajs, ville helrre följa med på körtävlingen med Lotta... :( piss o skit!
Nu ska jag gå ner o äta mina M&Ms som jag köpte på konsum efter tävlingen ska tröstäta lite nu när Getme har åkt var min plan. Vill ta en Billys oxå, gud, den där hästen kommer göra mig fet. Ska nog åka till Jessi o sova hos henne faktiskt :D YEEEY ;D

hagmmm, sen en gammal egobild på mig själv.. hej kul liv idag!

puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Jaha okej, det är också fint men jag tänkte köpa det marinblå med rödvit kant. Jag har en skimmel så hon passar i det mesta :)

Har precis kommit hem från ponnyyyn och ska snart äta, du ? kram

2009-05-30 @ 20:03:35
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Jaha okej, vad är det för ponny då ? :)

Våra går också lite i gräshage för att vänja in sig och sen går de över till vanliga någon gång på eftermiddagen.

2009-05-30 @ 20:32:20
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0