Hatar träd

Har planterat en massa hemska träd nu, fyfan vad tråkigt det var. Har ont i ryggen, benen, huvudet och armarna. och är hysteriskt sjukt trött! Fast det var skönt att få det gjort, så nu resten av dagen ska jag ligga och dega sen rida kanske, eftersom jag ska in till stan morron med tjejerna och köpa skor så är det bäst att hästen har blivit riden idag så han kan vila imorron :) Jessi är min pengavakt och kommer se till så jag inte kommer köpa NÅNTING ALLS :) Fett bra eftersom vi ska bränna våra pengar i Göteborg om en o en halv vecka ;) plus att jag ska köpa en massa saker till Breeeeejk :P :) Fyller snart år oxå, den 24 april alltså på FREDAAAG! :) Jag önskar mig pengar, om det nu finns nån givmild liten människa därute som vill ge mig ;)


puss o kram

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0