B = BÄST!

ÄLSKLING MIN!!!!!!

Har gått suuuuuuuuuuuuper idag!
I LDn så gick han jättefint o vi gick nolla, kändes dock inte så bra eftersom jag tyckte att jag red som en kratta o bara försvårade det för honom osv osv osv, men sen så pratade jag med Bella M o hon tyckte att det såg bra ut och att jag red med mjuka händer o gav han bra vägar fram till hindrerna. Så då kändes det skönt :)

Efter LDn så tyckte Jessi att jag skulle efteranmäla mig till LCn så det gjorde jag haha, o han var fett bäst!!!! :D:D Så sen blev det ärevarv tillsammans med dom "vuxna" ponnysarna hah :))  Var enda felfria ungponnyn i LC :D

Sen så pratade jag en massa med en maaaaassa olika folk o så Nell o hennes kompisar, o Carro ofc ;D vilket var kul hah, duu du ska inte ragga upp han o ta med han in på dasset då ;) Dassdebatten YEAH!  :D

hopp

tävling
BÄSTA ♥

Kommentarer
Postat av: N

Hahaha, fäääätt najjs den där gubben va haahaha x)

2009-08-03 @ 14:58:32
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Elli

Grattis:P!

2009-08-03 @ 21:31:35
URL: http://bailenagleanna.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0