Don't worry, be happy!

Nu, idag, onsdag har varit en extremt bra dag! EXTREMT alltså.
Jag har ju typ börjat knarka Wisby Fm (hej jag gör reklam typ haha XD) så idag bestämde jag mig för att skicka in en önskelåt som man ville att dom skulle spela, så jag skrev (eftersom programledaren pratar engelska) Play save me with queen please! :D o sen efter en stund så hinner jag baa uppfatta att han säger att den låten inte finns i deras lista och att han tänker spela en annan jättebra låt med queen, I want it all! :D Jag ba yeeey typ :D:D o sen sa han att han minsann hade savemelåten hemma på sin ituneslista och att han tyckte det var dåligt att den inte fanns på radiostationens lista typ XD Hahah o sen när låten spelas så skriver jag "Thank you! :D" o sen när låten är slut så säger han att avsändaren som önskade låten har skrivit tack och att jag var den första i historien som hade skrivit tack tillbaka till honom för att ha spelat en låt, jag tänkte ba hahah, gör man inte det liksom? XD
Men det var roligt tyckte jag, gjorde min dag liksom :) :)))

Sen så va det mys med klassen en stund tills en till föreläsare kom, en man som hette Bosse som hade varit med om en bilolycka och hade blivit lam från midjan och neråt.  efter det var det middag för alla nior, lärarna serverade o så, men orkar inte skriva om det nu men i övermorron kanske :)

Nepps, nu måste jag gå ner o fixa disken eftersom mamma o pappa tror att jag är dum i huvudet o inte fattar själv att man ska diska. Klart som korvspad att jag fattar det själv, jag ÄR inte dum i huvudet, jag är bara lat. O ja, jag ska diska, snart, när dom har åkt annars hittar dom bara andra saker som dom kan klaga på. DE VA ETT JÄÄÄÄÄVLA GNÄLL!

puss


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0