F*rbannade skit!

JAG BLIR SÅ SUR!!!!!!!!
Nu har mamma gått o sagt att vi ska köpa en kamera "snart", mmm jo, när då?! Den hon vill ha finns inte i butik här på Gotland. Jaha säger jag, men kan jag inte få ta ut pengar från mitt artonårskonto då? Så jag kan beställa hem en egen BRA kamera? Neeeej säger hon då, vi ska ju köpa den här, och den är min så du får bara låna den ibland. Man ba vaf*n?! Jag vill ha en egen kamera o jag vill betala för den själv med mina pengar! Annars kommer vi ju aldrig få en bättre kamera än den vi har nu som vägrar att fokusera o bara gör allmänt dåliga bilder. Jag till o med skäms över den! GAAAH!!!!

Sen så gick det inge vidare att rida heller, men var tvungen att hålla humöret uppe ändå. Han bara fjantade sig o studsa fram så man inte kunde rida ordentligt, dock förståeligt eftersom det var ett tag sen vi var ute i skogen. Han är söt, han blev så rädd för ett par lila små blommor hihi, fjaaant ;D
Neej, nu tänker jag dra igång lite musik o hoppas på några kommentarer, som ändå aldrig kommer, den här bloggen är ju stendöd rent ut sagt, hade lika gärna kunnat skriva om min politiska ställning o sånt skit, hade säkert blivit mera drag här då, haha, vad bitter jag låter, nejdå det är jag inte, ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0