Lista :)

  • Face down (acoustic och album version)  - The red jumpsuit apparatus
  • Sway - The kooks
  • I want to break free - Queen
  • The city is at war - Cobra starship
  • Smile like you mean it - The killers
  • Touchdown turnaround - Hellogoodbye
  • Just like you - Three days grace
  • Älska mig/skjut mig - Pascal
  • The anthem - Good charlotte
  • Don't stop me now - Queen
  • The way you make me feel - Michael Jackson
  • Ooh la - The kooks
  • Mr brightside - The killers
  • Let it die - Three days grace
  • Lonley road - The red jumpsuit apparatus
  • Save me - Queen (o typ resten av alla låtar dom gjort ;))
  •  A little piece of heaven- Avenged sevenfold

Nu orkar jag inte skriva fler, dom är utan inbördes ordning, det hade varit så svårt att välja annars ;)


Kommentarer
Postat av: Erik

Spaceman - The Killers? :S

2009-11-01 @ 00:16:39

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0