The end.

Snart är det the end, imorgon tar den hittills bästa tiden slut. Tänk på det alla 7or och 8or, ta vara på tiden!

Imorgon blir sista dagen någonsin tillsammans, sista. Visst att vi kanske träffas annars och så men det är sista gången som vi är en klass. Nästa gång vi träffas är alla uppdelade på olika program och linjer, vi kommer aldrig vara 9Bäst igen. Sorgligt.
Jag kommer ihåg i 7an när man ogillade i stortsett alla i klassen, i alla fall dom som alltid retades, var irriterande och kom försent, sen i 8an så blev vi så jäkla tighta! Alla satt och åt vid samma bord, det spelade ingen roll om vi var tio pers, alla fick plats runt det lilla lilla bordet ändå med sina tallrikar och allt. Och nu i 9an så har det såklrat blivit mycket mer slitigare med plugg och så, men ändå, så jäkla tighta!
Mitt 9B är mina bästa vänner, människorna i vår underbara klass alltså! Dom som man alltid kan lita på, stödja sig på och få hjälp av. Vi är bäst helt enkelt, fattar inte hur jag kommer klara mig sen när jag ska gå energi o blir röris, det kommer ju bara vara killar, kommer sakna er något så enormt! Men imorgon då ska vi ha så kul vi bara kan! Då slutar vi nian o får springa på sommarlov! Härligt men sorgligt. och spännande


9B i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0