Fredagsmyyyys!

FREEEEEEEEEEEEEDAAG!! Den BÄSTA dagen i hela veckan!

Gjorde matteprov imorse ju, o jaa vad ska man säga :P Jag KAN inte räkna huvudräkning... Helt seriöst det går bara inte! Skulle tex räkna ut 99 % av 250.. Jahapp tänkte jag, 0.99 multiplicerat med 250 är ju inte så svårt. På MINIRÄKNARE. Och jag är verkligen sämst på att räkna med decimaler och nollor så det var ju bara att försöka räkna ut hälften av 250 osv osv osv.
Sen när vi fick miniräknardelen gick det bättre, hoppas jag. Index kom jag inte ihåg hur man räknade så den fråga hoppade jag över, trist att man kunde få 3 poäng på den bara :p aouch! O ränta kom jag inte heller ihåg hur man räknade så jag improviserade haha, undrar verkligen hur många rätt jag fick! Resten gick nog bra skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: ebba

vi älskar fredagar :>

2009-11-20 @ 17:28:46
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0