REAL honey!

Halsontet har inte gått bort än så sitter och myser med en kopp hettvatten med en maaaassa honung i!

Skulle egentligen tävlat imorgon men nu blir det inte så för att pappa inte hinner köra mig..
Blööh, jag som hade väärldens plan! Tänkte hoppa LC o så LC+5 (har för mig att den klassen var med imorgon), för att kunna debutera LB sen innan årsskiftet.
Hoppas att jag hinner debutera ändå, skulle ha varit roligt! Sen så har jag missat tre träningar på raken så det känns lite sådär heh.. :P

Freja kunde inte gå med mig på globen horse show så jag funderar på att bara sticka dit över lördagen o SHOPPAAA! Ska se på nya benskydd, nya ridbyxor, kolla på ridstövlar och sadlar o sen se om jag hittar några najsiga schabrak :)

Dags att baka scones och packa iordning sakerna tills imorrn, ska följa Jessi med och titta på tävlingen och hålla Peppran moahaha!

Finns på sms om någon behöver få tag i mig :P

Kommentarer
Postat av: SARA - FOTO.

Du kom med i foto tävligen, så få folk att rösta !

vinnaren utses på söndag ;)



förmodligen ville du vara med, du snacka nåe om det,

så du kom med XD

2009-11-13 @ 23:20:53
URL: http://cykkelspark.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0