Bra föredöme.. HELL NO!

Hahah, juste! Igår tänkte jag sååååå mycket på säkerheten alltså.. NAT!
Alla mina ridsaker låg i bilen mamma hade så jag gick in o frågade pappa vad jag skulle göra och får det klockrena svaret; flyg INTE av. end of discussion typ. xP
Sen när jag väl håller på och rider fram ute på åker så flyger tränset av.. Yeeey, där sitter jag utan hjälm på en unghäst som nu inte har tränset på sig.. hahah, ibland måste man ha ödet på sin sida :P
Så sammanfattningsvis vill jag bara säga att jag är det sämsta föredömet man kan ha och det är något jag inte är stolt över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Honey, don't strangle the children.

2009-10-12 @ 21:04:15
Postat av: Cristian

Haha. Honey, don't strangle the children.

2009-10-12 @ 21:04:34
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: N

Hell yeah va grym du e ebba, skön stil din pappa har x]



Sv: Hahaha, gjorde tyvärr nt dt. Får göra dt nästa gång :P Dt är askul att Blackie å Hera har matchande termo-täcken ;) <3

2009-10-13 @ 19:22:58
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0