Häst häst häst

Första inlägget dårå :)

Idag har jag ridit Brejk lite lugnt på gräsbanan, träning imorron ju ;) Har faktiskt börjat att rida utan stigläder varje gång jag rider här hemma så kommer få bra benmuskler sen förhoppningsvis ;D
Red GetMe igår oxå, började med att värma upp honom ordentligt, sedan var det dressyr som gällde! Han gick så hiiiimla fint sen på slutet, gick jättefint i form nästan hela tiden :)  

Sedan när jag hade ridit klart släppte jag ut dom i den nystängslade hagen, jisses vad lyckliga dom blev, men sedan när jag skulle ta in dom igen så var det rena rama high caparall ute i hagen!
Men sen fick jag tag i GetMe och då lugnade dom andra hästarna ner sig igen som tur var :)


puss o kram


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0