Imorgon :)

ja, nu får ni ett litet schema över vad jag ska göra resten av veckan dådå ^^


Torsdag:
Stallet sen skola, hem rida både Brejk och GetMe, rida ut en sväng på båda alt. träna dressyr på Brejk (BEHÖÖÖVS!!!!!)sen lägga in en till annons på GetMe pojken :) Och kaaaaanske beställa hem lite graj till mig och hästarna hoppas jag :) :)

Fredag:
det vanliga, stallet + skola, sen kommer Kurt på eftermiddagen och skor alla tre, sen hinner jag nog inte med så mkt mer, nån som vill hitta på nått så e de bara o höra av sig :)


Lördag:
Begravning, sen ridaridarida, GetMe hårdjobb dressyr sen ska jag försöka lära mig olika programm så jag kan få komma ut o tävla lite snart XD Trampar ju bara runt på samma ställe heeela tiden med honom.. visserligen lägger jag mest energi på Brejk.. :P Sen har jag ingen aning, typ som fredagen, ganska chill :)

Söndag:
TRÄDPLANTERING för theos fotbollslag...... tråååååååååååååååååååk. Sen kommer jag väl hem typ assent, så kanske hinner rida ialf en av dom.. :P


Jaja, nu ska jag ner o se nya Knight Rider, haha så jääävla snygg bil. LOVE verkligen hah, en sån vill jag haaa (A) ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0