Surprise <3

Hahah underbar kväll igår bästa tjejerna!

Det började med att vi åkte in till stan, typ som en helt vanligt dag, åka till stan shoppa åka hem, :P men ja, så var det ju inte märkte jag lite senare ;) Jaja, vi skulle gå ner till lekstugan för att köpa en herr nilsson till Alex syster, men när vi var där i gången omringade dom mig och sa att "dom tyvärr måste kidnappa mig" och satte ögonbibdel på mig, hahaha, sen snurrade dom mig runtruntrunt och började leda omkring mig, nerför och uppför, sen lite mera snurr och in på ett kafé som skulle stänga. Matilda smaasky var såklart påpasslig med kameran så det kommer nog lite bilder här sen :) hah sen mer snurr och uppför alla backar igen tills vi kom in på Ringduvan, tror jag att det var :P haha, jag var ju blind så såg inget ;) sen bjöd dom mig på fika!!!! :DDD jag fick välja precis vad jag ville! Så det blev en stor fet biskvi! Gottgottgott!!

Sen var det bussen hemåt (trodde jag, mitt dumma arsle! Haha) så när vi kom fram i Klinte igen var det ögonbindel på igen och sen in på konsum, där en kvinna/tant skrämde mig, hah. Dom köpte en massa grillsaker samtidigt som Olivia ledde runt mig, och sen gick vi hem till Matilda och då äääntligen fick jag ta av ögonbindeln :P och då sa dom att nu ska vi grillaaa!!! Jag ba yeeey :DD Haha så då gick vi ut i deras lilla trädgård och startade grillen och vi fick igång den helt själva utan hjälp (blink blink)  :) Sen på med korvar, mååånga korvar! Gott värre! Många korvar fick jag, tänkte slå mitt rekord från förra året, 6st och det tror jag att jag gjorde, kanske, jag tappade liksom räkningen :P Sen grillade vi marsmallows! Såååå gott, och såååååå kladdigt! haha mys<3

Sen när det blev mörkt och kalt och sent så gick vi in och såg på film, hann dock se en kvart bara eftersom alla ville se olika nästan hah :) 

Men tack för den bästa kvällen hittils iår! Vi måste hinna med fler sånna här roliga kvällar!

Älskar er Tova, Alex, Olivia, Olivia, Anna, Jessi, Matilda, Terese ni är bääst ♥

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha herr nilsson ;)

klart vi klarar att tända en grill själva! :D

älskar er <3

2009-04-21 @ 14:41:57

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0