Let me entertaaaain you!

Så då, nu har jag fixat en liten miniipod till dom som inte har spotify men ändå vill veta vad jag lyssnar på :) Ganska mycket Queen, men det är nog mest för att jag är uppväxt med dom! Mamma o pappas störa idoöer när dom var unga nämligen så dom hänger kvar på min favoritmusiklista om man säger så ;)

Gud vad härligt det hade varit o leva på 80-talet, då hade jag hunnit se Queen på riktigt o sett Michael Jackson oxå... Suck att man är född på 90-talet.. Då Freddie Mercury redan hade dött av aids o MJ blivit anklagad för en himla massa skit.. Jag menar det kommer nog aldrig komma några som dom igen! Freddie o MJ for life!

Kommentarer
Postat av: tove

sv; håller helt klart med dig!

sommaren är bääääääst

2009-08-09 @ 00:11:07
URL: http://toveforsman.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Jaså! Spännande, den var väldigt bra kan jag säga :)

2009-08-09 @ 02:06:50
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0