Men "Yaaaaay"

Imorn är jag leeeeeeeeeeeeeeeedig ;) Och ikväll ska jag se Chuckavsnittet jag spelade in igårkväll :)

Idag så hade jag en näradödenupplevelse,
Ebba kör moppe sjukt akut kissnödig.
Moppen ligger på full gas.
Ebba kör på vägen.
Ebba ser MAX 1 meter framför sig.
Nu ligger det rullgrus på vägen.
Ebba ser inte gruset.
Nu är det försent.
Moppen vinglar.
Ebba vinglar.
Ebba lyckas bromsa moppen.
Moppen vinglar mera.
Ebba håller i sig.
Moppen slutar vingla.
Ebba kör låååååååååååååååååångsamt.
Ebba blir ARG.
Ebba är ännu mera kissnödig.
Ebba är snaaart hemma.
Moppen går låååååååååångsamt.
Ebba är FÖRBANNAD.

Nu är Ebba hemma.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0