Segdag

Idag har jag kört biiiil! Eller, jag backade ut den ur garaget och körde in den i verkstaden för den skulle få vinterdäck :) Känns som om jag backar mer än jag kör framåt! Jaja, det var roligt iallafall!
 Något som inte är lika roligt är att försöka få igång powerpoint på den stationära datorn... DET.GÅR.INTE. Får ryck! Datorkunskapsgrejen ska vara klar på måndag och jag är inte ens halvklar. Försökte skriva på svenskan oxå, gick ganska bra, ska skriva mera imorgon efter att pappa har läst igenom det jag har skrivit hittills! :)
Såg djävulen bär prada för en stund sedan, aaaaaah vilka fina kläder dom hade ibland, geee mig dom!

Nej nu ska jag fixa pizzadeg! Puss på dom som orkar läsa :P

Kommentarer
Postat av: sara

sv; ellerhur ;D know u want it! haha XD

2009-12-05 @ 19:03:57
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0