9 Juuuuuli

Shiiiiit vad jag är trött..
 
Just nu lyssnar jag på Scream som M.J har gjort, videon är ganska cool oxå, kolla in den! Ida har ÄNTLIGEN låtit mig få låna hennes Moonwalk bok heh, har egentligen velat läsa den ända sen hon fick den, i april nånting sånt :P Men det var först nu efter han har dött som hon kunde gå med på att låna ut den till mig, tiiidigt.... -.- men aja nu får jag läsa den ialf, cirka 3 månader senare haha ;D

I måndags så vare Tiljans ;) Kanske redan har skrivit om det men skiiiitsamma! Det var sjukt mycket regn och Asker var jätte duktig, men det räckte dock inte till seger, det är heeeelt sjukt att man ens kan göra sånt, beatbox alltså :)

Nu så måste jag sticka ner och duka bordet, vi köpte tydligen en ny diskmaskin igår, skönt! :D

Idag fyller farfar år oxå :))))



Jordgubbar + mjölk = perfekt middag


Kommentarer
Postat av: kusinen

kan det bli bättre? ;D

2009-07-10 @ 19:55:23

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0