Det låter klicketiklacketiklickaetiklack!

Jisses vilken dag!
Det började med att jag försov mig en timme i morse, så det var typ upp ur sängen borsta tänderna, ta kameran och upp på moppen och åka till Jessi :) När jag kom dit så skulle dom precis käka frukost så då fick jag oxå äta lite hah.
SEN.... mina damer och herrar... Så åkte vi iväg. Och när vi var i fröjel så började bilmotorn knacka och sedan koka. Då försökte vi dra igång fläkten men ja.. den snurrade inte. JIPPI! påväg till tävling och bilen kraschar.. YEEEY.. INTEEEE! Men då ringde vi till Toooomas som ringde till mamma som fixade så att vi fick ta våran bil :)
Efter att vi hade packat om allt o så så var vi ialf påväg igen ^^
Vi hann faktiskt till Jossans start, med god marginal tillomed! :)))))

Sen så har jag väl egentligen bara fotat o fotat o fotat oavbrutet hah. Nästan, jag pratade med lite folk oxå,vilket var trevlans :)


BTW SÅ VANN JAG KUDDKRIGGREJEN IGÅRKVÄLL ;)


Kommentarer
Postat av: N

woooaw, fan va grym du e asså x) <3

2009-07-18 @ 21:52:18
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

Hahah, fast dt är ju nt lätt att vara nmr ätt : D <3

2009-07-18 @ 22:25:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0