Fuck youuuuu

Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the boogie!


Vaknade klockan halv 12 imorse, sköööönt!!!!
Dock så vaknade jag till av att det smällde i rutorna, REGN! SPÖREGN!
Men ganska mysigt när man ligger i sängen med världens täcke runt sig, alltså MYSFAKTOR = HÖG!

Håller på att städa rummet nu också det blir väldigt fint :) Sorterade alla mina kläder o slängde sånt som behövde tvättas i tvättkorgen o så ;)
Den vita tubtoppen jag köpte igår hade världens foundationrand på sig :( Kanske nån äcklig fjortis som har provat innan mig. Aja, den slängde jag i tvätten den med :)

tt


Dagens låt: Fuck you - Lily Allen

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0