Giggetygoo

Sitter här o väntar på maaaat, hungrig as hell. Ska nog göra några mackor ist, det blir köttfärssås o sånt, blä.

Tror jag har hittat en kamera jag tänker köpa :D
Eftersom vi antagligen aldrig kommer köpa den där halvsystemen som mamma vill ha men aldrig hittar osvosvosvosv blablabla så tänker jag köpa en egen liten såndär vanlig digitalkamera, plus att jag har råd med en nu (tror jag haha, XD) istället för att gå o vänta på att sommarjobbspengarna ska trilla in nästa månad :P
Små måste be mamma att hon går in genom internetbanken o kollar hur mkt jag har o i värsta fall lägga in den här månadens pengar så att det går ihop :P Hur sjutton ska få henne till att göra det :s TIPS?!

anna o jessi

Bild från Tiljans, Jessi o Anna
(suuuuuuuuuuuuddig!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0