Haaaaard workwork

Fadreullanlejhej! Jag gillar hembakat bröd :))))))

Idag på jobbet så kom det 4 st polacker som skulle lära sig att bygga dom där manickerna som jag håller på mig :) Dom måste nämligen kunna det så att dom oxå kan börja producera dom o så typ :P
En av dom har jag träffat förut när hon hade varit nere här på Gotland förra sommarn/hösten så det blev typ kramkalas :D En sak som är lite jobbig är att bara en kan engelska o han är liksom "chef" o är inte så mkt med oss "monterare" haha så man fattar iiinget av vad dom säger ^^ Men det går bra ändå, teckenspråk o olika ljud funkar ;)

Nu måste jag återgå till mina mappförflyttningar på den här segt sega datorn ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0