I'm a riot!

Godmooooooorron :)

Blev väckt av Ida astidigt genom att hon hade gjort en drink som hon tyckte att jag skulle dricka men jag fick typ panik eftersom hon ställde den vid datorn så skrek typ "TA BORT DEN FRÅN DATAN PUCKO TÄNK OM JAG RÅKAR VÄLTA DEN?!?!?!" haha hon ba öööh... normal?
Men hon ställde den på skrivbordet ist o sen när jag kom ner vid tio så frågar hon om jag tyckte att isbitarna var fina. Dom hade ju hunnit smälta i drinken då hah, smart. Men hon är blond så det var väl därför hon inte fattade att isbitarna hade smält.

Idag så kanske jag ska dra ner till stångaspelen en sväng på eftermiddagen, får se hur det blir med det. :)

Matdax! :D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0