Brejk

♥ BREJK MY LOVE ♥
 Det är typ så jag kännr just nu, han är så hiiimla fiiiiin!!!! Lille älsklingen var helknäpp idag, men han blev så fin o glad på slutet så gaaah, jag bara älskar honom! vilket inte är så konstigt hah :P
Men iaf, ja red ut med ida dårå, på vägen till travbanan var han helknasig, ville inte stå still o bara fjatade sig en massa, så då blev jag "arg" o visade honom att dt inte var okej att gå ut ur en halt när jag inte givit kommando, så då skötte han sig jättebra tills på banan där det är en stor häck som han såklart ville äta på, och som han brukar snatta åt sig på, o som jag tidigare har sagt att han inte får äta på.
 O så sen när vi gick förbi där så försökte han såklart, så då fick han faktiskt en hand på rumpan, sen efter det så försökte han inte alls påvägen hem o han kunde tillomed stå stilla i halten, då fick han en massa beröm över att han var duktig :) heh :P Vänlig men bestämd fungerar! O lite milt våld eller vad man nu ska kalla en hand på rumpan för, och såklart en maaaaassa beröm när det blir rätt :D


Bild på Brejk från en tävling inne i stan :)       Fotad av Denise ©klickbart såklart

lovelovelovelovelovelovelovelovelove


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0