.

Blööö vad jag har tråkigt :( Jessi har sett twilight nu o jag vill oxå se!!!!! GRRR!!

mweep.. zzzznark. :P Jag är så sjukt uttråkad, det finns inte liksom! Jag har inget att göra, o jag är trött.
Cheer me up?

Om en stund så ska jag stick ut till hästhagen o fixa en tråd som ska flyttas, skulle säkert kunna skriva en hel A4 om det men gud så ointressant. Faktiskt ointressantare än resten jag har skrivit :o (hur nu det kan gå till)
På onsdag kan jag antagligen inte komma till träningen, plus att jag nog inte vill rida om det är skitväder, det värsta som finns är att rida när det regnar. Hellre snöstorm!

nej, nu ska nog sticka ut till hästarnas hage :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0