Face down in the dirt.

Nu har jag snart skrivit klart alla frågor och är klar med all NO-redovisning vi ska prata om imorgon, blääsch, trist som attan, men det får gå, hoppas jag sätter mitt MVG :P :) Hu, jag har ont i mina stackars fingrar oxå, dom har fått skriva för mycket idag, typ skrivkramp.
Var som sagt hemma hos farmor o farfar förut är jätteförkyld så jag orkade verkligen inte vara kvar i skolan, sen så höll alla sig på en kilometers avstånd nästan och jag förstår dom haha, :P
Dagen började inge bra heller för den delen kanske redan har sagt detta men aja, vaknade av att Ida spelade fel på pianot och tänkte för mig själv att varför i HELVETE ringer inte larmet, så tittar jag på mobilen o sen att klockan är fem över halv sju.... iiiiinte bra när man ska gå upp klockan sex eftersom man varken hade fixat kläder eller vet hur man vill ha håret, så det var bara att slänga sig upp, på med mysbyxor o en stor tröja sen ner fixa till sig lite, sen frukost typ en macka sen flytta hästarna o sen race ut till bussen :P
Imorgon är det redovisning på ekosystem o sånt, undrar om jag orkar, ska nog skicka iväg arbetena till Jessi så hon kan ge det till Helena i värsta fall :P

Nej nu ska jag fortsätta att skriva lite fler frågor o sen ner o äta lite, hann bara äta en våffla förut ;oo

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0