Hey ho, let's go!

Nu har man varit o gett katter mat, kollat vattnet för hingstarna, myst med hingstarna och slängt in en halv bal hö till en annan häst i en annan hage :p och cyklat genom våran rotiga skog, hu, hoppskumphopp o hela cyklen skramlar, suck :P
Imorgon ska man gå upp klockan sex för att cykla samma väg som nu, göra samma sysslor som nu fast några till, kolla stora hästarnas och stonas vatten, fixa dom 2 gigantiska kattlådorna och släppa ut hönsen, ge fiskarna mat o lite sånt.
FAN! JAG GLÖMDE GE FISKARNA!!! :OOOO
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!

Imorgon dårå, ja, som sagt ska jag upp klockan sex, sedan gå i lagårn från 7 till 9, efter det ska jag duscha så att jag och mamma kan åka in till stan vid klockan halv 10 :) (ska se om jag kan få åka förbi dahrve oxå kanske :)) hoppas att detblir bra hah.
Måste se om någon man känner ska in till stan också så man får vara lite social :) Det är typ det jobbigaste på sommaren, att man inte har någon att socilisera sig med utom Jessi men hon har väl annat att göra hon också ibland XD

Nej nu vetjag inte vad jag ska hitta på, borde gå ner och kolla på family guy, men har redan sett det här avsnittet hundra ggr och Ida är där, så hon kommer väl snacka sönder allting :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0