I give you all my love

Brejk var väldigt duktig idag oxå, tränade på start och stopp och på att han ska gå fram DIREKT när jag säger det vilket gick ganska bra, sen så jobbade vi en liten stund på volt för han (och jag oxå skulle jag tro) är svagare i vänster sida (undrar om jag tänker rätt nu XD) så då jobbade vi lite på det, flyttning utåt på volt o så, och tro det eller ej men den lilla tjockisen blev svettig :O
Och det var inte för att det var varm, för det var det inte hah, sen så tränade vi på galopperna han gillar ju tydligen att gå i förvänd och i korsgalopp så det behöver vi träna på :P
Så nu måste jag fortsätta med att träna upp hans båda sidor så han blir lika rörlig i båda och träna på galopp o fattningar :)  

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha usch, min kompis katt drog in en fågel so flög runt i huset x)

2009-06-17 @ 11:50:16
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0