Mad & crazy

Gah. Jag är arger, pappa kan inte köra mig till träningen imorron, har säkert redan skrivit det en jäkla massa gånger.. men jag är så sur, vafan ska han lova bort sig på en massa annat på för :( Jag vill ju, och torgny kunde inte han heller, jens ville inte köra o jeppe vill jag inte fråga faktiskt. Ska nog smsa Hillevi o fråga om hon kör förbi här kanske, o vill ta vår bil o släp o köra oss till träningen.. pinsamt. suck. som plan b har jag ialf att fråga jessis pappa tomas, men han har ju säkert en massa saker att göra han med. jävla skitvecka!!!! Sen har jag en NO-fördjupning kvar att göra, en NO redoovisning med vår sk "grupp"...... fan jag saknar lille gosemule också, nej nu orkar jag inte skriva mer, är förkyld/allergisk(???) o har huvudvärk.

puss. inte.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0