Midsommar

Glad midsommar allesammans :)
Idag så var det upp klockan sju och göra det vanliga jobbet, efter det så tog jag in dom andra små gulligakattungarna vi hittade på höloftet. AAAAASSÖTA! :D Kommer blider när jag har nån klok kamera som inte fokuset dampar på -.- Jaja, efter det så åkte vi upp till "änget" och byggde en stor och fin midsommarstång, vi som bor i sproge :) Men medan dom vuxna byggde o barnen lekte så plockade jag, Jessi o Jossan blommor, *host* gick o snacka skit *host* ;) 
När vi kom tillbaka så höll dom på att resa stången o sen så var det små grodor och sånt runt den haha, juste! Det kom tre danskar oxå XD Som dansade runt där med oss, typ pensionärer, det var jätteskoj hah.

Nej men, det här hade man på sig idag ;P Inte så bra bild o så men wtf, mobilkamera ju!


Sen så gick knappsatsen sönder, så nu kan jag inte radera om jag inte har min "specialdesignade" pinne med mig ;)

Snyggt värre, right?!  klickbar ofc


Neeee, inte bra, måste verkligen köpa en ny mobil.. Sen innan vi åkte hem så gick jag hem till Freja för hon o familjen är här nere nu, WIIHIII vad kul vi kommer ha ikväll :D:D:D

Men nu ska jag ut och läsa en boooook i det fina vädret, puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Egentligen spelar det inte alls nån roll hur många besökare man har. Jag bloggar i alla fall inte för att få många besökare :)

2009-06-19 @ 14:45:26
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Precis, fast det är klart att det är kul att ha många besökare :)

2009-06-19 @ 15:08:10
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: L O V I S A - en liten fotoblogg :)

Glad midsommar!

2009-06-19 @ 16:00:42
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0