Russigt ;)

Har just kommit hem från hingstsläppet i Lojsta :)  Mys värre, utom alla myggor.. :P Väldigt trevligt faktisk, var första året jag var där också men jag tyckte att hingsten kunde ha varit liiite roligare. Han sprang ju bara runt o luktade på bajshögar o så... :P
 Carro var där oxå, hade  jättekul :') Hade man i alla fall någon vettig och rolig människa att prata med istället för sin trista lillasyster haha ;) Tror hennes kamera dog lite haha, men det var en rolig kväll :)) sen smsade jag till hillevi oxå, så nu äre fixat så jag får träna imorron ändå ^^ fett snällt! :) ska se om jag hinner köpa nån tårta oxå, har dock inte ramlat av men ändå hah, alltid gott med tårta :) Nu sitter jag och missbrukar spotify lite haha, älska det :) :) 

copyright

ÄLSKLING <3       (klickbar)
©


STOR puss
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0