Stan med Freja :)

Stan med Freja idag då :)

Väldigt roligt, haha!
Jag och freja går fram till ett försäljningsstånd som säljer brända mandlar och säger; provsmaka brända mandlar!
precis då hör vi en röst snett bakom oss som säger; provsmaka mina läppar! Och gör värsta pussmunnen och pussljuden mot oss när vi går förbi, haha shit vad vi skrattade!

Lite senare när vi var påväg in mot söderport igen efter att ha varit "hemma" en sväng så möter vi en kille på cykel som undrar hur man kommer till HM och systemet, försöker då visa vägen men kommer sedan på att det är ju söndag = stängt  här på gotland, så då säger jag det till honom;
E: Men du, det är ju söndag idag, då är det ju stängt,
Cykelkillen: Vadå söndag och stängt?
F: Ja, vi är på gotland, det är stängt på söndagar.
C: VA?! Är det stängt?!
E & F: Haha, ja,
Vi börjar visa vart han ska cykla för att komma dit,
C: Men varför ska jag cykla dit om det är stängt?
E & F: Men du ville ju dit?
C: Men det är ju stängt!... Vart kom jag ifrån?
E & F: Vet inte, vi såg dig inte förrens du stannade här hah,
C: Hmm... jag kom nog därborta, från cirkusen..
E & F: heh.. okej..

Sen var det typ tack för hjälpen, hej hej, lycka till! :P

Men lilla du liksom, varför frågar du oss om varför du ska åka dit om det är stängt, du ville ju veta vägen haha XD

Fett kul var det ialf :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0