The final countdown.

Och det är det verkligen, den sista nedräkningen för grundskolan. Hu, jag vill verkligen inte lämna min fina klass, vi är ju bäst, helt klart! Ska ju antagligen gå energiprogrammet sen o bli vvsare i hope, men jag menar det kommer ju säkert bara vara killar där, vem ska jag gå o snacka o sånt med? Vad ska jag hitta på på rasterna? Vem ska jag vara med? Dom andra tjejerna kommer förhoppningsvis ha någon dom känner på sin linje, Jessi o Ia (i 9:a) kommer gå samma linje, Alex o Jessi o Ia går i samma skola så dom kan ju vara med varandra o så på luncher o sånt.. Jossan o Pontus ska båda gå fordon så dom känner ju varandra, Tova ska gå musikalprogram eller vad det nu är i Lund så hon hittar säkert en massa sjyssta kompisar, men vem ska jag vara med, det är ju bara en massa killar typ, man vill ju helst ha nån vettig människa o prata med oxå (inget illa ment ;))
 Aja, det där får jag fundera mer på senare, ska ta in ved nu o fixa lite i bulhuset, kolla så att dvdn verkligen fungerar o dra fram sängar o täcken o sånt crap. Ska nog tvinga med Ida att rida ut med mig, Brejk var så knasig igår så vi behöver rida ut lite mer ist för att bara rida på tråkig bana :P  

Kommentarer
Postat av: Anna

va fasen ebba jaag då din tönt!!! :P

puss på dig <333

2009-06-08 @ 15:35:39

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0