Damn! George Bush stole KITT.

Hihi ^^ Nu har man ätit god middag med släkt och vänner ;) Gott värre, kotlett med potatissallad och pommesfrites, sallad o en hel drös med olika såser :D Skulle kunna äta ihjäl mig på det helt seriöst. Har btw glömt vart jag gömde min godispåse... hmm.. har säkert lagt den på nått bra ställe där pappa godisgris #1 inte kan hitta den ;)

Nej, dags att ge hästarna mat och sånt, gosa lite med både GetMe och Brejk :) GetMe blir inte hämtad imorgon förresten! Det hade hänt nånting så dom kunde inte hämta honom :) Både bra och dåligt faktiskt, hinner spendera lite mera tid med honom, men nu kan ju inte pappa få sin motorcykel ;) hahah, :)
Men solong långkalsong!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0