DAMN!

Bajs, mamma ville aaaabsoluuut inte köra mig till dahrve.. Hade ju spanat in fett mkt grejer jag ville köpa... :( Så jag har kollat runt lite på nätet ist, dock inte på hästprylar men lite annat :) Hittade en massa skor jag ville ha, sen två linnen jag tänker köpa och sen hittade jag tre olika töjsmycken jag MÅSTE köpa. Vill ha lite att variera med, tunneln jag har nu är skitsnygg men jag har tröttnat lite på den :/ så nu är det dags att köpa några till, har bestämt mig för att 5 mm får duga, hade egentligen tänkt att töja lite till men jag gillar 5mm, ångrar jag mig senare i livet så kan det fortfarande växa ihop till ett litet hål igen :) Har oxå bestämt att jag inte tänker töja det andra hålet, orkar faktiskt inte det just nu, men vi får väl se, :P :)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Jaha vad smart :) Det är allt bra att man kan spela in. ^^,

2009-05-23 @ 13:47:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0