FLASH!

Katchiikakatchiika,ka-ka-kachiika!

Men jo, det var väl en trevlig början på ett inlägg? :)

Idag har det varit skola, ganska normal dag sådär, idrott, matte, spanska osvosvosv.. Har snart läst ut boken Snabba cash, så himla bra verkligen, shit pengarkåtare människor får man leta efter ;) Nu när jag är hemma så ska jag antagligen ställa mig o steka varmkorv oxå, yummie. Hade egentligen tänk o rida idag, men eftersom ingen är hemma så är den gyllene regeln att hålla sig ifrån hästarna OM nånting skulle hända, vilket det aldrig har gjort (ta i trä). Förutom en gång.. :P När Cenita (det feta lilla russet) stack ut från hagen när jag skulle ta in GetMe och Brejk haha, hon kutade rätt in i stallet o länsade krubban, hann ialf o stänga in henne som tur var :) Men det var den gången det..

Never fall in love agaaaaaaaaain... lalalaaalaa laa lalala laa la laaaaa. Lyssna på den, Last train - Lostprophets, den går på tomgång i mitt huvud :)

Har dessutom lekt i flashprogrammet Ida har fixat, är inte så duktig än, men har gjort en flygande fågel som jag har som skärmsläckare på den ena mobilen ;) den är faktiskt ganska snygg om jag får säga't själv ;D
Men nu måste jag sätta igång Last train igen, haha shit beroende ;P ikväll är det dessutom Chuck!

puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0