Onsdag igen,

Jepp, onsdag, dock ingen bra onsdag :P Dagen började med försovning på typ 20 minuter, sen rusha ut o ge hästarna i hagen, in fixa sig och slänga i sig lite frukost sen ut till bussen där jag förövrigt hittade mina lurar i en av mina jackfickor *happy*

Aaa, sen var det buss till skoouulan o jag hade ju såklart glömt att ta min förkylningsmedicin eller vad man nu ska kalla det. Suck. Alltså var huvudet tungt som sten och så var man extremt trött. Jaja, dagen kunde ju bara bli bättre tänkte jag dådå, det blev den faktiskt haha, för ett tag iaf ;) Vi skulle åka båt o sånt fram till maten o det var väl kul, Jessi, Alex ,Timmy o jag rodde roddbåt :)
 Det gick bättre än jag hade trott, vattenrädd som man kan vara ibland :P På det vattnet där det var grunt o man såg bottnen gick det finemaaaang :D 
 Sen efter lunch var jag och jessi stenstentrötta, typ tröttare än tröttast. Så ja... resten av eftermiddagen var ganska knaaasig, heh. Sen nu när jag kom hem så har jag städat lite o o lekt med kattungarna :D  Dom är ju så hiiiiimla söta :DEfter det så skulle jag ta disken. Men det tyckte inte en av tallrikarna. För när den skulle bli avspolad o uppställd vid dom andra tallrikarna så sa det krasch o så hade jag en fin, vass bit keramik i handen. Så tummen blev lite snyggt snittad om man säger så haha ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, väntar på pappas kompis Torgny som ska komma hit med en dator jag ville låna en stund :P Hoppas han kommer snart....  

Katten är dum i huvudet oxå, den stängde just dörren till där "datormaskinen" står -.-

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0