Tävling :D

tävliing© på alla bilder ;) av mig, ebba :)

Brejk innan LC prisutdelningen 16/5 :)

söthäst

Brejk efter prisutdelningen 15/5 :)

TÄVLING 15/5 - 16/5

På fredagen blev det jättestressigt, hade med både Getme och Brejk, o så skulle dom broddas o fixas å GAAAH vad stressigt det blev haha, men i LD så gick GetMe jättefint, gick nolla så det var fett kul eftersom jag inte hade förväntat mig något speciellt igentligen, ville bara veta om min teori stämde ;) hihihi, Getme söötisen :D

Med Brejk så gick det ganska bra, fick fyra fel för jag slöt att rida mellan hindrerna o sen så tittade han till så det blev ett stopp. Men sen i LCn så gick han uuuurfint, fick låna Carros spö så vem vet, det kanske var spöet som var magiskt ;) Men sen fick jag o Brejk vara med på ärevarv oxå, vilket var roligt, visserligen fattade han inte varför man skulle galoppera när man ändå kunde trava, men efter en liten diskret galoppskänkel (höhö) så fattade han haha, han e söt min lille pånni :D

Sen idag, lördag, så gick alla hästarna jättefint :D Nolla på båda i LD+5 och nolla på Brejk i LCn :D

superhelg verkligen :D      och shit vad jag är trött ;)


Brejk & GetMe ♥


Kommentarer
Postat av: d e n i s e

sv : JAA DOM KAN DÖÖ!



har du några på mig sen igår ?<3333333333

2009-05-17 @ 14:34:15
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

VA HAR DU ?:D<33333

2009-05-17 @ 14:47:51
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0