Torsdag heh

YES, sov fett skönt inatt verkligen, typ som en stock, det lönar sig att glo på KR till klockan halv ett :) Vaknade dock av att någon misshandlade min gamla flöjt... huga, inte okej! Så jag gick upp vid 10 o åt lite frukost o sen ville ungarna som hyr vårat bulhus rida. Så det vara bara att gå ut o fixa iordning hästen. ;)

Efter allt sån så kom det hit någon som skulle filma farmors projekt om kläder som har funnits på våran gård sen typ 150 år tillbaka, så då skulle Cenita, det feta lilla russet vara med som skådis dårå haha, hon är nice hon, det vara bara att ställa henne där det fanns mycket gräs så stod hon kvar hur länge som helst typ :) haha knasig häst! Hade jag vair häst så hade jag typ JIHUUUUU NU DRAR JAAAG! ungefär.

Nuuuu har jag kollat klart på alla sex KR avsnitten som jag har inspelade o ska fortsätta med sex stycken till ;) N-I-C-E

puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0