wohooo

Hahah, orka mig :P har typ lagt in tre tråkiga o onödiga inlägg idag.. :P så här kommer ett till ;) dock hände allt det här i tisdags men skit samma,

hade hoppträning dårå, fett kul, vi red ute på sandbanan utanför ridhuset och skulle hoppa typ wannabe fältrittshinder ungefär, så det var smalhinder och så var det spetsen, o sen en massa andra vanliga hinder, men sen så var det en liten minimur som dom hade lagt i ingången til ridhuset så vi hoppade IN i ridhuset, gjorde en volt o sen tillbaka UT igenö Så hiiimla kul :D Hade jag inte varit en fegis så hade jag gärna börjat med fälttävlan :D

måste ut o checka hästarnas ben nu, se så att dom inte har puls -.- Brejk hade lite puls imorse i kotorna o så var han lite "svampig" så han får hålla sig borta från gräset nån dag till.. :/ stackarn, han som älskar gräshagen :) 

Kommentarer
Postat av: Michaela

nice! (Y)

2009-05-21 @ 21:27:56
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0