I wish you were here

Ensam hemma.. Tråååkigt!
Tur att jag har min lilla dator hihi.

 Borde egentligen putsa sadel o träns, tvätta schabraken o hänga undan dom inför "vinervilan", fast jag orkar inte riktigt nu, det är så förbannat kallt både inne och ute så försöker få upp värmen genom att ligga i soffan fullt påklädd + en filt hah.
Har ni oxå vintervila för era hästar eller är jag typ ensammastihelavääärlden om det? :S
Känner att det inte är någon större idé med att försöka rida på dagarna när det är mörkt JÄMT! Det är ju inte ens ljust på dagen liksom -__- När jag kommer hem från skolan klockan fem så är det kolsvart ute så då har jag ingenstans att rida eftersom det inte finns lyse på min lilla ridåker. Inte så kul, fast visst Brejk är bara 5 så han kan behöva lite vila ändå :)
Satt ute och gosade med honom när han fick sin kvällsmat igårkväll. Det var jättemysigt om man bortser från att det regnade, jag var iklädd t-shirt, långkallingar, strumpor och träskor som jag hade spillt ut vatten på när jag skulle hälla över nytt vatten i hästarnas jättehink hahah. Bra gjort där ebba!
b

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

precis :) det är ju bara onädigt att använda sporrar och dylikt om de inte behövs ;)

2009-11-24 @ 16:26:45
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: empan

svar: visst! fin blogg! puss

2009-11-24 @ 18:14:42
URL: http://stockholmsmongos.blogg.se/
Postat av: sara

jag har faktiskt vart inne på s.e.g många ggr förut ^^ haha! ja det är ju det XD

2009-11-24 @ 19:52:06
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0