I'd rather stay awake when I'm asleep

Morsning!

Känner mig lite hyfsat duktig sådär :) Har hunnit en massa saker! Lagårn, gett hästarna, sprungit, duschat och frukost ^^

Aja, får väl köra en utvärdering av veckan dårå i brist på fantasi (A)

Måndag: Vanlig dag i skolan och sen på kvällen var det CHUCK :D Hände nog inte så mkt mer den dagen har jag för mig hah,
Tisdag: Svets svets svets, sen så var det ellära, fick tillbaka ett oförberett test, hade alla rätt :) Dock var det bara två uppgifter med fyra frågor på varje, alltså åtta poäng sammanlagt :) Fick fullpott så blev happihappi :)))
Onsdag: Skola, såg scrubs hela kvällen sen vet jag inte vad jag gjorde hah, x]
Torsdag: Ledig, sovmorgon, plugg och sen lite Brejk :)
Fredag: Redovisning av övergödning, blöööh, det sög! Sen så gick jag till Cikoria och köpte krompiller så sötsugen skulle dissapear :)
Lördag: Sovmorgon, sen springa, rida, tacos osv osv
Söndag: Lagårn, springa, ge ponnysarna, ska plugga lite sen o ja.. Sen vet jag inte :)

hahah, känner att jag är sååå seriös idag ;)

Kommentarer
Postat av: SANDRA

precis.. ska du se den? :D

2009-11-08 @ 11:57:27
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0