It's a beautiful day!

God morgon ^^

Hittills idag så har jag provat att backa en bit på gården med Jens BMW vilket var kul o gaaanska ovant tihi, sen har jag sprungit någon/ra kilometer, hämtat tidningen, gett hästarna, käkat nyttig frukuost och tagit mitt krompiller :)

Nu blev jag jättesugen på att övningsköra haha, fick lite blodad tand efter jag hade fått backa en bit med Jens bil, tycker att mamma o pappa kan komma hem så jag får köra lite (a) 

Senare idag så ska jag rida en sväng, eftersom hästarna "just" har fått hö och ensilage så får det vänta tills efter maten vid ett någonting ;) Ikväll så kommer kanske Jessi också!
Hoppas på det ialf! Måste få prata av mig med en TJEJKOMPIS hihih!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0