Jag är bäst jag är bäst jag är bäst!

Jahapp, känner mig på sådär lagom pissigt humör just nu, blöh!

Har fortfarande ont i halsen och det svider som tusan!
Någon som vet vad som händer om man överdoserar ZYX? Grejen är ju den att det är blodförtunnande i dom så jag misstänker att jag kommer få näsblod eller någonting -__-'  Nej hu, ska köpa någon annan sorts tablett, zyx suger tycker jag ;P

Iaaaallafall så läser jag somsagt boken "DU ÄGER" av Mia Törnblom!
 Läs den säger jag bara!
Nu på vintern blir jag alltid så himla deppig, börjar så smått trycka ner mig själv och så, så då var den här boken jättebra eftersom den hjälper en att höja sin självkänsla! :)
Så jag har börjat skriva ner 3 bra saker per dag ^^ Och bara för att hjärnan inte förstår ordet "inte" så ska man aldrig tänka "jag får inte tänka på äpplen, jag får inte tänka på äpplen" för då kommer du ju automatiskt tänka på äpplen.
Så tänk "päron päron päron" istället, eftersom du då inte tänker på äpplen ;)

Älska Rod & Todd!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0