School today

Hemma från skolan nu, åh jisses vilket dag, hände en himla massa men jag vill inte skriva om allt :P

Hade svets hela förmiddan, var dock rast vid tio o då läste jag tidningen och spelade vändtia med Colin :)
Mat o sånt gick vårat svetsgäng och åt på Ahlsell för vi var där på någon mässa och samlade stämplar en stund på lärarens order. *host gratisgodis för hela slanten host*
Efter maten så hade vi ellära A, det är faktiskt väldigt roligt, fick tillbaka ett oförberett test/prov o hade alla rätt, stolt! :)
Tänkte faktiskt gå el först men det är så stööört mycket matte så sen blev det energi ändå vilket jag inte ångrar ett dugg ^^


Senare ikväll så ska jag tydligen på nån matgrej för min systers klass.. Urk, orkar inte följa med :P
 Huvudvärk + matsal med folk i = Ebba goes crazy!

Kommentarer
Postat av: Terese

sv: tack så jättemycket :)! Jo med mig är det bara bäst! :) själv? :)

2009-11-03 @ 19:06:02
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0