This week!

Dags att utvärdera veckan lite kort tycker jag :)

Måndag:Skulle ta skolfoto men såg hemsk ut., sen slöt jag efter Datorkunskapen, ganska soft :) Emil blev utslängd av Liv.

Tisdag: Körde in i en fågel med moppen. Svetsade och tog skolkort. På kvällen var det träning, höll på att gå omkull med Brejk men sen gick det bra och hoppade gymnastikbana på 40 - 1m typ. Små räcken, små studs, stora oxrar, travbommar osv.

Onsdag: Teater vid halv tio, sedan slöt jag och gick till expert o köpte min minidator :) Träffade lite kul folk på busstationen oxå :p

Torsdag: Vanlig skola, sedan blev jag stoppad av polisen för att jag åkte cykel, sen hem och leka med datorn, installera program och sånt!

Fredag: Fick vaccinsprutan, somnade på lektionen när vi skulle se en film om tjernobyl som efter en timme sööööööög, träffade Jessi och hennes familj plus kusiner :) efter det så var det hem till Tova och vara med gamla goda gänget, vilket var extreeemt mys! <3

Lördag: Upp tidigt och se på GGN, banan var torr om man jämför med förra året då det var tokgeggigt! Träffade lite folk från klassen oxå, åt en hot dog och tog en massa bilder!

Söndag: Slappardag, surf, tittat på finfina bilar. Sett F1 finalen, Button vann ju redan förra gången men Vettel fick andraplatsen, Hamilton bröt efter tag eftersom det var fel på bromsarna. Red en sväng på Brejk, gick sådär. Har fått en ny header till bloggen oxå! :)

Kort sagt; En väldigt najs vecka :D

Kommentarer
Postat av: Ana

filmkvällar är alltid mysiga =)

2009-11-01 @ 19:50:16
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Lol

Du "slöt" efter datorkunskapen? :P

2009-11-01 @ 23:18:30

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0