Två dagar kvaaaar ;D

två dagar kvar till sthlm, dax att beställa båtbiljetter och kolla över kontot ;)

Slöt halv tio idag, janne var sjuk, så efter svenskan (ska göra en inledning o en avslutning till imorron oxå, inte glömma inte glömma inte glömma) gick jag o några av killarna in till stan o gick omkring en stund :) Köpte en grå mössa som ser ut som spritsad grå grädde haha o ett lypsyl till mamma :)
Sen vid typ halv ett eller nått så kom Krille, så då gick vi till etterdags o köpte godis haha yeah... Kul att jag försöker sluta att käka så mkt godis, men whatever ;)
Iaaaaallafall så fortsatte vi till dit han bodde o så lekte vi på spotify o jag visade han en massa löjliga bloggar. Sen spelade vi ps2, nått spel där men skulle slåss och jaa... Jag var gaaanska duktig ^^ förlorade BARA med 15-5, undrar om Krille bara var snäll o lät mig vinna dom 5 gångerna.. :P Men det var kul :) Min favoritgubbe var nog den lilla dinosaurien som pruttade hah :P Sen efter att jag hade dampat klart efter att ha förlorat så satt vi oss vid datorn igen o såg film o samtidigt fixade lite filmer jag kan se på båten sen på fredag :)
Mkt skoj dag! :D

Kommentarer
Postat av: sara

själv åker man upp imorn :D:D

2009-11-25 @ 19:27:17
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: sara

första på söndag bara ;) tycker det är mer roligt i annexet och i själva sthlm haha ^^ du då? :)

2009-11-25 @ 20:06:24
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0