GGN idag :)

Nyss hemkommen från en lyckad GGN dag :)
Var ganska trevligt väder idag, lite kallt men inte så geggigt och äckligt! Såg en massa duktiga förare, träffade kul folk och fick några fina bilder som jag ska lägga in på datorn senare.
 Mina händer förfrös lite dock, dom blev typ lilagråblå :S
o så sträckte jag ljumsken hah, men det gööör inget för ikväll blir det filmkväll, alt. datornnördning (A) ska fixa bilderna från idag bland annat o rensa bort dom dåliga :)
Min klasskompis Emil körde idag oxå, i juniorklassen och det gick finfint tyckte jag :)
O sen vann Mats, "Lappen" Nilsson eliten också! :D Duktigt!

Kommentarer
Postat av: d e n i s e

min katt blev påkörd och han va verkligen med överallt och så :(

2009-10-31 @ 17:53:08
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0