Lista!

Okej lista idag igen :) Fast över 10 sanningar om mig :P

1. Jag är livrädd för fåglar, möss, råttor och speciellt när dom är döda.
2. Jag gillar mörker, det är nice.
3. Jag hatar vintern och dess väder, vill ha sommar året runt.
4. Jag har haft enorm bacillrädsla sen .05 men som faktiskt har gått över nu :)
5. Jag är inte jättebra på någonting.
6. Jag är inte en "god" människa.
7. Jag älskar att fota. Hade jag fått välja mellan speciella ridstövlar och en systemkamera hade jagj lätt tagit kameran.
8. Jag älskar mjölk. Mamma kallar mig mjölkolist.
9. När jag tävlar så är alltid min puls skyhög vid dom tre sista hindrerna på banan.
10. Jag tycker att det är galet roligt att åka fort, i bil och på motorcykel :P

Kommentarer
Postat av: J E N N Y knasig foto blogg

sv: tack så hemskt mycket! :)

ja jag gjorde det gratis förrut men jag har tagit en paus med att göra åt andra :)

2009-10-31 @ 19:58:52
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: N

Sv: 4:a!! :D



Hahaha, alla vet att du nt är en god människa :P <3

2009-10-31 @ 21:41:27
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag har en bild på en död råtta som är lika stor som min storlek 46 fot :D Vill du ha? :P

2009-11-01 @ 00:12:51

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0